Alla inlägg den 13 september 2012

Av Sara - 13 september 2012 08:30

Inte nog med att lilla plutt fyller 8 månader idag, mormor kommer ju på besök! Vi har inte träffats sen dopet i maj :( det blir väl så när det är sånt avstånd antar jag...Det ska iaf bli himla mysigt att få ha min mamma här ett par dagar så jag också får bli lite ompysslad sådär som bara mammor kan ;)

Igår hade vi en sista fika med Sandra och lilla Alma, de flyttar till Skåne idag och det är jag inte helt nöjd med men det vet jag att Sandra är så det känns ok ändå... Alma var inte så värst förtjust i Clara utan mer i hennes rosa converse, hon trodde kanske att Clara stulit hennes eftersom hon har likadana :)

Nu ska vi se om lilla fröken vill avsluta sin lek och sova en stund så vi orkar åka in till världens sämst barnvagnsanpassade stad med stressade människor (ja det är Stockholm jag pratar om) och hämta goaste mommo!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards