Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Sara - 6 oktober 2012 19:49

Jag brukar säga till min man att idag är en såndär dag jag älskar honom lite extra och idag är en sån dag! Vi följde med till jobbet och gick en sväng i centrum och shoppade :) Clara fick en fleeceoverall och jag fick som vanligt ingenting...ska shoppa när kroppen ser ut som jag vill! På väg hem gick vi in i en barnaffär och tittade på bilbarnstol, tror vi har bestämt oss nu :(


Blev räkmacka till middag idag, Lyx!

Av Sara - 6 oktober 2012 00:03

Igår när jag och Clara kom hem efter fika hos Farmor så hade John (Claras storebror) städat hela lägenheten så det var rent och snyggt, mkt mkt skönt! Idag följde han och hans tjej med och handlade så jag slapp bära :) Vi tog alla fyra en fika hos farmor innan vi gick hem och spelade lite Ps3! Helt out of nowhere går ungdomarna ut i köket och lagar maten OCH dukar fram! Sen kom världens bästa man hem och tog lillknodden medan jag bara låg och latade mig! En riktigt skön dag där alla drar sitt strå till stacken, det tycker jag om :)


Clara har fortfarande inte kommit igång med ätandet men vi kämpar på där också, hoppas poletten trillar ner snart att det är mkt godare och bättre än mammas juver! Vi är på jakt efter en ny bilbarnstol eftersom liten börjar bli stor. Jag har fastnat för en Maxi Cosi Mobi, den har fått bäst i test, den är snygg och håller länge :)


Claras gudfar har varit här idag och ätit tacos med oss. Kvällen spenderades med att titta på X-Factor och avnjuta ett välförtjänt glas rött medan grabbarna mest satt och babblade/skrattade (högt) och drack ett par öl :) Nu är gudfadern på väg hem (John kör) och jag ska gå borsta tänderna såfort jag druckit upp tjutet! Helt slut efter en dag som började kl: 05.45 i morse och inegn tuppis för mig idag :|


Godnatt! z z  z   z    z     z     z      z       z        z         z  

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards