Alla inlägg den 10 oktober 2012

?

Av Sara - 10 oktober 2012 21:42

Ser att många läser men kommentarerna duggar inte tätt :/ tar gärna emot åsikter, kritik, frågor, tips osv på hur bloggen kan bli roligare/bättre :) så kommentera på nu!

Fas

Av Sara - 10 oktober 2012 19:00

Dessa faser...asjobbigt! Jag älskar min dotter och jag älskar att spendera hela dagarna med henne men att ständigt bära henne, spendera timmar att försöka få i henne mat och sen inte få sova på nätterna tar på krafterna! Har hört att det är just en sån fas runt 9 månader som hon blir på lördag så det är bara att rida ut och hoppas det går över!

Skulle tränat idag men nattens brist på sömn fuckade upp allt plus att sällskapet Jenny fick ställa in då hennes lille Alexander fått feber, Inge kul att träna ensam och trött! Hoppas på fredag ist :)

Vi gick och handlade lite följt av en fika hos farmor ist! Klichéig är jag också som köpt blommor och choklad till min man idag bara för att jag älskar honom :) det uppskattades!

Nu tittar dom på astråkig film (expendables 2) så tråkig att jag känner irritationen krypa i kroppen haha!

Hoppas få sova inatt! Z z zz zzz

Fas

Av Sara - 10 oktober 2012 18:49

Dessa faser...asjobbigt! Jag älskar min dotter och jag älskar att spendera hela dagarna med henne men att ständigt bära henne, spendera timmar att försöka få i henne mat och sen inte få sova på nätterna tar på krafterna! Har hört att det är just en sån fas runt 9 månader som hon blir på lördag så det är bara att rida ut och hoppas det går över!

Skulle tränat idag men nattens brist på sömn fuckade upp allt plus att sällskapet Jenny fick ställa in då hennes lille Alexander fått feber, Inge kul att träna ensam och trött! Hoppas på fredag ist :)

Vi gick och handlade lite följt av en fika hos farmor ist! Klichéig är jag också som köpt blommor och choklad till min man idag bara för att jag älskar honom :) det uppskattades!

Nu tittar dom på astråkig film (expendables 2) så tråkig att jag känner irritationen krypa i kroppen haha!

Hoppas få sova inatt! Z z zz zzz

Av Sara - 10 oktober 2012 08:26

Har varit så stolt över att hon sovit så bra på nätterna sen hon föddes...nya grejen verkar vara att vakna 5-10 ggr och gorma några minuter så alla vaknar, vägra tutte och somna om i ca en halvtimme innan nästa omgång! Vad händer??! Jag tycker INTE om det iaf och hoppas det vänder snart!

Med vänlig hälsning, trött!

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards