Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Sara - 18 oktober 2012 19:48

Jag har latat mig och Clara har maskat runt som hon brukar. Hela dagen har vi spenderat hos farmor som har gjort kåldolmar typ hela dagen bortsett från en ögonbryns-paus. Jag brukar göra hennes ögongryn som vi säger och idag blev det faktiskt riktigt snyggt ;)

Clara har tittat på tecknat på farmors dator, roligast var Mumin :) Hon har kvittrat som en liten muntergök hela dagen trots sin förkylning, gladare unge får man leta efter!

Imorgon siktar vi på en förmiddag på öppna förskolan, ICA-fika och babbelpromenix med Anneli och Emma!

Lillprutt sover nu och i vanlig ordning blir det myskväll a la soffpotatis med min underbara man! Helt otroligt att man kan längta så mkt efter någon efter bara ett par timmar när man lever ihop och har hela framtiden tillsammans! Jag avskyr de där 8 timmarna utan honom varje dag :( tur att han kommer hem och gör mig glad varje dag oxå :) hade jag haft en svans hade den självklart viftats på! ;)

Av Sara - 18 oktober 2012 08:08

Min stackars tröttis till make har åkt iväg till jobbet och jag sitter här med lillfis och väntar på att hon ska sova första passet. Det slog mig hur lyckligt lottad jag är! Jag har banne mig allt jag önskat!

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards