Alla inlägg den 13 november 2012

Av Sara - 13 november 2012 21:06

En heldag hos farmor blev det idag. Vi har tagit det ganska lugnt men även varit ute och flängt lite. Clara sov en stund i en kundvagn eftersom vi inte tog med hennes vagn, men det gick bra med min jacka som liggunderlag :)

Lilla gladskiten har kvittrat som vanligt och det är ju inte en helt vanlig dag heller, lilla miss stor blir ju faktiskt 10 månader idag :) bara 2 månader kvar sen är hon ingen bebis längre :/ det stolta mammahjärtat blir även lite sentimentalt och jag saknar min lilla nyföding med magknip och allt, jag saknar till och med tiden när hon låg i magen... Underbara lilla varelse som har förändrat mitt liv helt brutalt till extrem lycka! Kärleken till henne går inte beskriva med ord och om jag får äran att bära ännu ett barn och sätta till världen undrar jag hur i allsin dar jag kommer att kunna älska det barn lika mycket, jag går ju sönder som det är liksom :/ självklart kommer hjärtat räcka till men lite galet är det!

Tur jag blev tvungen att avbryta skrivandet för en tuttpaus så jag fick krama henne lite, höll på börja grina av mina egna ord... Nu blir det soffmys med den fina pappan som jag älskar lite extra idag! Han är fantastisk på de flesta sätt och idag är han snäppet bättre!

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards