Alla inlägg den 20 november 2012

Av Sara - 20 november 2012 23:26

För det var farmors födelsedag :)

Jag och plutt var och handlade lite för skåpen började bli tomma. Efter det följde en fika med Jennie och Tine och vi blev av med ytterligare lite babykläder :) alltid lika kul att glädja någon med en så enkel gest! Slängde ihop en kålpudding och bjöd födelsedagsfarmor och farfar på middag, det uppskattades också!

Vid halv åtta kom äntligen älsklingspappan hem efter att ha jobbat över igen och lite mys hanns med innan lillskrutt skulle sova! Sen såg vi ett par avsnitt av desperate housewives, bästa serien! Nu är det bara gå lägga sig kvar, hoppas jag mår bättre imorgon och inte sämre...har inte riktigt förstått åt vilket håll min infektion rör sig :( mjölkstockningen verkar ha gett med sig iaf och Berta (även känd som tant röd) kom på oväntat besök, bläää det är mkt nu men det kan ju förklara mitt humör senaste veckan (och hetsätandet kan jag ju också skylla på det)

Imorgon ska vi iaf sikta på öppna om jag inte blir sämre och sen med farmor till Jakan och titta runt lite :)


En nyvaken Clara som jollrar att hon är vaken nu till mamma som sover bredvid :)

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards