Alla inlägg den 24 november 2012

Av Sara - 24 november 2012 15:14

Ett dygn som gräsänka är äntligen över! Om mindre än en timme kommer min kärlek hem igen! Men jag har iaf sluppit vara ensam :)

Igår fick jag fikabesök av min nyfunna vän och trevligtvis (kan man säga så? Kom precis på ett eget ord) granne Anna! Fantastiskt trevlig tjej med en underbar liten Love som Clara skrämde slag på! Tur att det gick över för sen blev han en liten gladskit igen och övade på krypställningen här på golvet och skrattade. Clara försökte visa hur man gör men han trivdes bra där han stod på alla fyra och flinade stort!

Det är roligt med nya kompisar och Anna verkar vara en keeper eftersom hon har samma ironiska humor som jag, skrattar åt prettomorsorna och deras hysterier och bara har en allmänt skön inställning till saker. Att vi bor nära varandra gör ju inget heller så man kan spontanträffas i befintligt skick, skippa barnvagn och alla hundra minikläder, bara vira in madam i en filt och trippa över :)

En fika med babybus alltså. Sen kort därefter kom Lamyai med sviiiiiingod thaimat och vi tittade på x-factor och sen en film medan vi skålade lite tjut ;) därefter deckade vi...lagom till att Clara vaknade och blev lite jobbig men så är det ibland :)

Idag har vi inte gjort ett jota men snart kommer som sagt den fina pappan hem med varor från båtens tax-free...spännande :D sen kommer nog Lamyais bättre hälft Thomas spendera kvällen här och då kan det bli galenskap! Biskvibak eller nåt annat crazy ;)

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards