Alla inlägg under november 2012

Av Sara - 3 november 2012 20:58

Vakna i morse av att lillan trilla ur sängen :/ hon fick ett litet märke i huvudet men inget blod och inga bulor *pheew* hon har varit glad och alert hela dagen så det var nog ingen fara men läskigt är det!

Grabbarna åkte till jobbet och fixade lite så cluck och jag fick sova middag. Sen kom Thomas och Lam och åt middag med oss, wallenbergare mums! Jag skippade potatis och sås och åt sallad till :)

Årets pumpa är fixad och står på vardagsrumsbordet och ser skitglad ut! Nu ska vi baka bullar och lchf bröd!

Happy halloween

Av Sara - 2 november 2012 20:57

Har torkat av köket en gång till med Ajax, badat barnet och storhandlat för min nya "diet" och mer än så har inte hunnits...

Fått nys om att en av mina gamla kompisar som jag inte träffat på 100 år just nu befinner sig på gångavstånd från mig...hoppas innerligt på att hon hör av sig så jag får bjuda på fika i utbyte mot att få snusa på hennes lilla bebis :)

Av Sara - 1 november 2012 21:14

Mmmm en hallonsmoothie kanske...jo tack och så studsar jag iväg till köket och sätter igång! Ett hett tips jag kan dela med mig av är att inte vispa frysta hallon, jag fick nämligen stå städa köket en halvtimme nu, tack älskling för att du hjälpte mig! <3

Det hade fan skvätt grädde i hela jävla köket och hela golvet var täckt av frysta hallonjävlar! Behöver jag tillägga att även jag var täckt i grädde? ;(

Nu står smoothien iaf i frysen och jag ska njuta extra mkt, hoppas den är jävligt god så den är värd allt den utsatte mig för!

Dagen har vi spenderat hos farmor och på vägen hem satt en liten korre i trädet utanför deras port och våldförde sig på fåglarnas fröhus. Helt orädd och typ sötast!

Dieten börjar göra sig till känna, helt orkeslös men det ska tydligen vända så fort jag är detoxad på kolhydrater...väntar spänt!

Nä nu ska jag gå njuta av min smoothie!

Av Sara - 1 november 2012 08:19

Hatar att gå upp tidigt men älskar morgonen med min lilla! Har smällt i mig en vidrig lchf frukost och hoppas att det stämmer som de säger att det blir lättare med tiden. Omelett på två ägg med Philadelphia och paprika fyllning, helt ok faktiskt men kaffe med grädde...eeeeew! Hoppas verkligen att detta är ngt som funkar på mig!

Dagens sällskap ställde in så vet inte riktigt vad vi ska hitta på!? Kanske få med farmor ut på en promenad ;) vi får se helt enkelt!

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards