Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Sara - 1 januari 2013 13:33

Första dagen på nya året! Lite trötta är vi alla idag och det kan man ju förstå. Clara struntar ju i om det är nyårsafton eller en vanlig tisdag, hon vaknar vid 6 oavsett! Kvällen igår var supertrevlig, vi åt oxfilé och potatisgratäng såklart och sen delade jag och Thomas på en fet hummer. Clara var lyckligare än någonsin med fart och fläkt omkring sig och bestämde sig för att testa att gå!!!??!! Först tog hon ett steg och flinade när alla började klappa och hurra. Sen "dansade" (typ hoppa fast fötterna är kvar i golvet) och tog fyra steg till och sen tog hon tag i stolen jag satt på. Så jävla häftigt att se! Älskade "lilla" barn vad stolt jag kände mig!

Vid 22 gav hjärtat upp och behövde få sova, tappert kämpat ändå att vara vaken så länge och traskat på egen hand och allt. Lite orolig var jag att tolvslaget skulle väcka henne men hon sov som en stock igenom det. Det smällde duktigt så hon måste sovit riktigt djupt!

Som sagt en väldigt trevlig kväll tyvärr tog den slut för tidigt då fyllechaffisen blev trött och ville köra hem Thomas och Lamyai redan en halvtimme efter tolvslaget...väldigt trist då alla var taggade på fest men så blir det väl ibland och idag med facit i hand är jag jävligt glad att det inte blev senare! Jag tror klockan hann bli två innan jag kröp ner mellan lakanen och det var tufft nog att gå upp i morse och underhålla en galen och leksugen bebis.

Dagen spenderas i soffan vill jag lova! Imorgon ska jag till frissan och sen på kvällen blir det LEDIN!! Det du Anneli, jag fick också!! Så nu är jag inte avundsjuk längre mouahahahahaaaaa ;) bra att ha kontakter, då slipper man tom betala hihihi!

Nu ska slappas, puss å hej!


Clara på tolvslaget :)

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards