Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Sara - 9 januari 2013 22:27

Materiellt sett är vi helt på det torra! Inskolning på dagis på måndag...psykiskt EJ redo! Känns jättekul att hon ska börja men jag är inte jätteglad över separationen och jag vet att det kommer bli tufft! Tror dock att Clara kommer fixa det galant och tycka det är jättekul med nya kompisar! Tycker även att det är skönt att gå min utbildning så man är mer insatt och vet mkt om insidan så att säga, är det något som inte går rätt till så jävlar blir jag aggromorsan från hell! Men det hoppas jag slippa!

Hur som helst, vi har fyndat! Hittade en sjysst overall från Didriksons till riktigt bra pris, ascoola moonboots till mindre bra pris och farmor tog med oss idag och köpte galonkläder! Det enda som saknas nu är en dagismössa och ett par kängor som tål regn och slask. moonbootsen är endast för hemmabruk!

Claras rum börjar bli klart nu också, bara gardiner, ny färg på väggen, hyllor som ska upp (efter vi målat givetvis) och en sänghimmel som saknas och det tänkte vi fixa i helgen. Lilltroll har ändå flyttat in och älskar sin matta! Nätterna går sådär just nu men vi biter ihop och hoppas det bara är ännu en fas eller kanske omställningen att sova i ett nytt rum.

Ps: nä hon har aldrig tagit napp men idag hittade hon den och sprang runt med den i munnen ett tag...knasbubblan!

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards