Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Sara - 10 mars 2013 12:49

Idag åker vår lilla trio på söndagsutflykt till Biltema. Då passar vi även på att hälsa på en av Claras tre fastrar, Annika! Gårdagen blev precis lika lyckad som jag förutspådde men Love blev trött och ville hem och sova i sin egna säng så vi fick avbryta trevligheterna och spara det till nästa gång! Vi hann iaf äta en gudomlig middag, se hela mello, snacka skit och öppna Storcassillan kvällen till ära men bara halva gick åt...men e de final så e de...synd att inte Ralf vann men det hade jag inte räknat med. Tack Anna och Richard för supertrevligt sällskap!

Av Sara - 10 mars 2013 12:44

Idag åker vår lilla trio på söndagsutflykt till Biltema. Då passar vi även på att hälsa på en av Claras tre fastrar, Annika! Gårdagen blev precis lika lyckad som jag förutspådde men Love blev trött och ville hem och sova i sin egna säng så vi fick avbryta trevligheterna och spara det till nästa gång! Storcassillan blev iaf öppnad kvällen till ära men bara halva gick åt...men e de final så e de...synd att inte Ralf vann men det hade jag inte räknat med.

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards