Direktlänk till inlägg 18 mars 2013

Idol

Av Sara - 18 mars 2013 21:29

Ja en liten sön/måndagskryssning blev det för oss. Clara fick givetvis följa med när jag skulle delta i delfinalen för Birka idol, en karaoketävling. Jag vann med juryns motivering "en vacker röst som verkligen berör och med riktigt soulig känsla" riktigt kul faktiskt så nu har jag gått vidare till storfinalen! Erik Grönwall var med där innan han vann riktiga idol men på Birka kom han tvåa hihi....

Största anledningen var dock att Clara skulle få springa fritt och se lite liv och rörelse och gissa om hon fått nya vänner!? Medelåldern på nya polarna var ca 75 men hon var såååå lycklig och det var inte många som gick förbi oss utan att beundra vår lilla solstråle högljutt!

Imorgon är det tenta...har inte pluggat alls då hoppas det går någorlunda iaf!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 29 april 2013 21:59

Tredje dagen med feber för lilla plopp :( två tänder till har borrat sig fram i överkäken så nu har hon sex st! Hoppas det beror på det så hon inte blir sjuk igen... Vi hade en helt fantastisk helg på Åland och vi märker mer och mer att vi faktisk...

Av Sara - 24 april 2013 10:54

Om någon vet vill jag seriöst ha svar! Varför är behovet av att visa upp hur jävla bra man har det så stort? Och varför är behovet av att störa sig på andras lycka ännu större? Varför måste man lägga sig i och kommentera exakt allt andra har och gör?...

Av Sara - 21 april 2013 12:56

Clara har sin mommo här, svårt att avgöra vem av dem som är lyckligast :) jag njuter iaf av att få se kärleken mellan dem! Skönt att få ha mamsen här några dagar också så jag också får vara barn! Ryser lite av välbehag och suger in all den extra lyck...

Av Sara - 17 april 2013 20:16

Idag har inte varit någon rolig dag! Clara började med att kräkas över heeeela mig så vi fick spontanduscha. Hon somnade en stund men vaknade och kräktes ner heeeeeela vår säng, bara att starta en maskin tvätt. Jag började skriva på min tenta efterso...

Av Sara - 15 april 2013 09:32

Har haft en supertrevlig helg i Tranås med Emelie och Vincent! Det är fortfarande lite roligt med åkdersskillnaden på 24 år mellan systrarna samt att Vincents moster är yngre än honom, det var inte lätt att förklara för en tvååring att hans morfar är...

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards