Direktlänk till inlägg 3 april 2013

Tappat det?

Av Sara - 3 april 2013 08:50

Kan man tappa hjärnan? Isf har jag gjort det! Tar helt fel på dag och även ifall jag kollade mitt schema senast igår innan jag hoppa i säng så har jag trott hela morgonen (som jag stressat sönder) att jag börjar 10 men näää 12 börjar jag...suck! Jag skyller på det underbara påsklovet som tyvärr är över. Vi har invandrat, myst framför brasan, ätit aldeles för mycket gott, njutit av varandras sällskap och löst ett mystiskt hundmatsförsvinnande. Brasses matskål var plötsligt tom och dagen efter var hela linnegarderoben full med hundmat (blandat med musbajs och kiss och söndertuggade lakan/handdukar) vi lekte detektiver och la tre hundknorpor i skålen kvällen efter och den natten sov jag inte en blund, någon satt i garderoben och knaprade! Det blev en tur till affären och köpa råttfälla och musen blev fångad!!! Det sved lite i hjärtat för den var sjukligt söt :( men den förstörde för mycket...

Clara tyckte inte så mycket om att vara ute, nu när hon går vill hon gå men det kunde hon inte med skor i snön så det är tur att snön försvinner för barmark klarar hon galant med pjucken på nu!

Nu har jag haft ont i magen sen vi kom hem så igår stannade jag hemma och har knappt vågat äta nåt. Förhoppningsvis har nåt påsk-kilo dunstat!







Clara tycker att pappa ska ha på sug hennes gummistövlar :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 29 april 2013 21:59

Tredje dagen med feber för lilla plopp :( två tänder till har borrat sig fram i överkäken så nu har hon sex st! Hoppas det beror på det så hon inte blir sjuk igen... Vi hade en helt fantastisk helg på Åland och vi märker mer och mer att vi faktisk...

Av Sara - 24 april 2013 10:54

Om någon vet vill jag seriöst ha svar! Varför är behovet av att visa upp hur jävla bra man har det så stort? Och varför är behovet av att störa sig på andras lycka ännu större? Varför måste man lägga sig i och kommentera exakt allt andra har och gör?...

Av Sara - 21 april 2013 12:56

Clara har sin mommo här, svårt att avgöra vem av dem som är lyckligast :) jag njuter iaf av att få se kärleken mellan dem! Skönt att få ha mamsen här några dagar också så jag också får vara barn! Ryser lite av välbehag och suger in all den extra lyck...

Av Sara - 17 april 2013 20:16

Idag har inte varit någon rolig dag! Clara började med att kräkas över heeeela mig så vi fick spontanduscha. Hon somnade en stund men vaknade och kräktes ner heeeeeela vår säng, bara att starta en maskin tvätt. Jag började skriva på min tenta efterso...

Av Sara - 15 april 2013 09:32

Har haft en supertrevlig helg i Tranås med Emelie och Vincent! Det är fortfarande lite roligt med åkdersskillnaden på 24 år mellan systrarna samt att Vincents moster är yngre än honom, det var inte lätt att förklara för en tvååring att hans morfar är...

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards