Alla inlägg den 10 april 2013

Av Sara - 10 april 2013 14:24

Sitter på föreläsning, hur trist som helst! Längtar efter att få hämta min lilla fis på förskolan och gå handla lite. Ser fram emot helgen trots att jag har typ 3 böcker att läsa, vi ska nämligen åka och hälsa på Claras storasyster och systerson igen! Förra gången var dötrevligt så jag är helt bombsäker på att det blir lika trevligt denna gång!

Nästa vecka är det tentainlämning på onsdag och ny kurs börjar på torsdag...ingen rast ingen ro!! Den helgen kommer mamma och hälsar på så jag har lite att se fram emot! De följande helgerna kommer spenderas på Åland liksom förra helgen. Galet mysigt att sitta i en liten pittoresk stuga och elda brasa när det är kallt ute! Mindre mysigt att vakna med stelfrusna ben och paniktända brasa huttrandes innan värmen stigit någorlunda. Men vinter, vår, sommar eller höst så är stugan på Åland vårat paradis och jag är så glad att Clara får ha det i sitt liv! Det är få förunnat och jag är så förbannat nöjd över att vi kan ge vår dotter allt ett paradis innebär! Vi bor ett stenkast från huvudstaden med alla dess möjligheter, vi har stugan med både skog och hav i trädgården, 10 min från "byn" men ändå avskilt tyst och aldeles underbart! Mina föräldrar på västkusten så man kan vistas i goa glada götet om så önskas, vi har det helt klart bäst! Men nog om det, längtar som en dåre efter sommar! Nu ska hämta, handla och plugga woop woop!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards