Alla inlägg den 15 april 2013

Av Sara - 15 april 2013 09:32

Har haft en supertrevlig helg i Tranås med Emelie och Vincent! Det är fortfarande lite roligt med åkdersskillnaden på 24 år mellan systrarna samt att Vincents moster är yngre än honom, det var inte lätt att förklara för en tvååring att hans morfar är Claras pappa! Men han avgudar sin morfar och bebisen som han kallar Clara även om hon tar hans leksaker.

I väskan på vägen hem hade det läckt ut ca 3dl soja...så ja! Så det blev att tvätta allt, även det som inte ens var använt...suck!

Vi blev äntligen av med sakerna vi lagt ut på blocket också så idag ska vi åka och köpa en sittvagn till Clara! Så skönt att bli av med sakerna även pm det kändes konstigt med vagnen. Det allra käraste vi har låg ju där i när vi var på vår första promenad tillsammans alla tre. Hon har sovit, vrålat, skrattat, legat, suttit...ja till och med bajsat i den där vagnen! Men nu är den hos en annan liten tjej som ska ha den och växa i! Fantastiskt att vi har blocket!

Dagen går åt till att skriva tenta dom ska lämnas in på onsdag. Jag började lite igårkväll men jag var så trött efter helgen så det blev inte mycket! Jag har insett hur lyckligt lottade vi är (än så länge) med en tjej som oftast sover hela natten och inte vaknar förrän 7 som tidigast. Vincent har nämligen sett till så att alla skulle upp och hoppa runt 5:30....gäspar fortfarande bara jag tänker på det! Idag fick vi sova till 7:30 och jag älskar min dotter lite extra för att hon har så bra sömnrutiner (som vi visserligen jobbat stenhårt med)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards