Alla inlägg den 17 april 2013

Av Sara - 17 april 2013 20:16

Idag har inte varit någon rolig dag! Clara började med att kräkas över heeeela mig så vi fick spontanduscha. Hon somnade en stund men vaknade och kräktes ner heeeeeela vår säng, bara att starta en maskin tvätt. Jag började skriva på min tenta eftersom jag ändå skulle ha henne hemma hela dagen. Jag har sprungit fram och tillbaka för att skriva och sen underhålla barnet, sån jävla pers och med en tentajävel som skulle in kl 17 idag...mmmaddefäcker! När hon äntligen sover middag tänkte jag bli färdig men tji fick jag när hon vaknar efter bara 45 min och har kräkts ner heeeeela sin säng, startar maskin nr 2 och får bada bebis en gång till. Nån form av högre makt måste varit med mig idag för jag hann! Tentan är inskickad och bebis har inte kräkts nåt mer peppar peppar ta i trä!

Imorgon börjar nästa kurs med tre timmars föreläsning och eftersom jag inte vet om det är slemhostan eller nån form av magsjuka Clara åkt på som orsakar kaskaderna så får hon vara hemma med farmor!

På fredag kommer mamma! Då ska jag se till att bli lite ompysslad <3


Ett deckat kräkmonster!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards