Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Sara - 6 januari 2013 22:53

Ja lite känns det när lillan sov i eget rum för första gången. Samtidigt är jag stolt över henne som fixade hela natten (även jag liksom) och skönt att ha sitt egna sovrum ifred igen! Nästa helg ska vi måla om och inreda det med möbler och mys för just nu har hon bara en säng och ett hav av leksaker på golvet...

Tiden rusar iväg, om bara en vecka fyller lilltrollet ett år och börjar dagis dagen efter och bara en vecka senare börjar plugget gaaaaah stanna tiden!! Är inte det minsta redo för att sätta igång än, iaf inte med att plugga! Hade hellre jobbat faktiskt! Men jag tar en termin i taget och ser vad framtiden har att erbjuda.

Helgen har varit otroligt lugn och mer än så finns det nog inte att säga om det! Imorgon ska jag träffa finaste Anna och hennes charmtroll Love på promenad! Börjar om dieten en gång för alla och ska seriöst komma igång med träning, beach 2013 föfaan! Anna har stark och ska vara pt pt pt!

Nu är det nog dags att göra sig iordning för sängen, duktigt trött!

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards