Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Sara - 11 mars 2013 13:57

Kan livet bli bättre än såhär? Ja jag kunde haft ett välbetalt jobb ist för att studera. Jag kunde fått slippa dunderförkylning nr 7 bara i år. Jag kunde haft en ämnesomsättning som tillät mig att leva på skräp men ändå se ut som en Victoria secret modell... Mycket man skulle kunna haft men fy fasiken vad jag är nöjd med mitt liv! Jag har en underbar man som i sin tur har en underbar familj! Vi har världens vackraste, smartaste och underbaraste dotter! Vi lever gott och får vara friska! Vi har en underbar stuga i paradiset, äkta skärgårdsidyll precis vid havet. Vad mer kan man begära? Att man kan vara så in i bänken lycklig att hela kroppen får spasmer av lyckorus då och då! Jag hade inte haft något av detta om det inte vore för min älskade make! Han gav mig inte bara tron på livet tillbaka, han gav det även mening! Tack Johan! Den största gåvan, vår lilla Clara som förgyller vår tillvaro. Hon kom som ett stjärnfall och gjorde livet fulländat. Tillsammans är vi oslagbara! Jag älskar er från djupet av mitt helade hjärta!

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards