Alla inlägg den 9 september 2012

Av Sara - 9 september 2012 19:48

Ja efter en riktigt mysig morgon (även om jag bara sov 4 timmar inatt) så fortsatte dagen i god anda. Vår fantastiska trio åkte iväg en sväng och hämtade den nytvättade hallmattan och på vägen hem åkte vi förbi outlet. Ett par skor hittade mannen men jag hittade ingenting varken till mig eller lillfröken. Innan vi åkte hem körde vi förbi kinan och köpte med oss kinamat hem. Nu har vi ätit oss mättare än mättast och sett Men in black 3 (skitbra!) Cluck somnade tidigt idag, har varit en händelserik helg :)


Nu börjar snart X-factor så jag fyller på colaglaset till max och tackar för ikväll!

Av Sara - 9 september 2012 11:24

Har haft en riktigt mysig morgon med världens goaste lilla troll! Hon sov en stund förut och då tänkte jag passa på jag med men hann inte... Nu är det full rulle igen! Clara har redan hunnit hoppa i hoppgungan och lagt pussel på sitt golvtäcke, nu far hon runt här på golvet och har vår stora kruka som mål... Att det gick så fort, inte längesen hon låg still på sitt täcke...galet!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards