Alla inlägg den 19 september 2012

Av Sara - 19 september 2012 22:43

Slänger in en liten önskan till mina läsare (om jag har några) att gå in och rösta/gilla lilla Clara så att hon vinner ett fint presentkort att köpa ny bilbarnstol för nu när hon växt ur sitt babyskydd :) kommentera gärna också ;)

Tack på förhand!!

Rösta här!! <3

http://goo.gl/yVc40

Av Sara - 19 september 2012 19:02

Har varit hos Jenny och blev bjuden på lunch och fika :) tanken var att Clara och Alexander (5 veckor äldre) skulle få leka. I början var Clara lite skeptisk till Alex exorsist ljud trots att hon brukar låta så själv, men sen gick det riktigt bra även om Alex helst hade alla sina saker för sig själv ;) men Clara roffade åt sig ngt annat snabbt och lekte med det i 180 innan Alex såg vad som inträffat, släppte det han själv lekte med och stal tillbaka sin leksak :)

Jag fick snacka lite skit med en go vän och det är ju alltid skoj!

Här är vi på väg till Jenny och Alexander!

Av Sara - 19 september 2012 09:13

Tycker bilden talar för sig själv! Är lite svårt att vakna på morgonen men måste säga att mysfaktorn är som högst då! Älskar att bara få snusa på lillan, min gudomligt vackra dotter! Hon luktar godast i världen och det finns inget som ser fredligare ut än när hon sover (alltid med en hand på kinden) älskar våra kvällar också när pappan är med men just morgonen är bara vår stund! Jag dör av kärlek till denna vackra varelse, det är helt sjukt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards