Alla inlägg den 20 september 2012

Av Sara - 20 september 2012 22:57

M.A Numinen (stava) har gjort en (flera) rolig låt som heter "katten också" den hade jag som ringsignal på min kompis Sofie förut eftersom hon precis skaffat katt när vi lärde känna varandra plus att det är en ful låt som passar vår bekantskap :) idag har vi varit förbi på snabbfika hos Sofie och hållt henne sällskap i pluggpausen! Tenta imorrn, lycka till kompis!

Resan fortsatte till min preggopolare Veronica och hennes lilla Emanuel på 4 månader. Där bor 2 katter, Solo och Cindy. Clara hatade Cindy trots att hon var så söt, solo gick bättre! En hel burk spagetti och köttfärs fick hon i sig skrikandes eftersom Cindy satt och psykar henne! Nästan som om hon visste att hon irriterade stackars Clara satt hon och kisade förnöjt och hånlog lite finurligt som bara katter kan! Både jag och Veronica fick oss ett gott skratt! Efter lunchen skulle barnen leka men det går sådär när det skiljer så många månader såhär nu i början, det blir nog roligare sen när Emanuel fyllt ett! På väg hem hoppade vi in på H&M och skulle köpa en filt eftersom Clara somnat i vagnen och jag inte hade någon extra med mig för en gångs skull, solen sken duktigt och stackarn blev bländad! Ingen filt hittade vi men däremot blev det en body som det stod "I <3 DAD" på vilket passar nu när hon blivit så pappig. Hittade även en pingvindräkt som jag var tvungen att köpa eftersom hon är vår lilla pingu och pingvinpappa Sebbe "storpingu" skulle typ dö när han ser den! Till mitt humörs stora fasa satt larmet kvar när vi kom hem så den kunde jag inte ta på henne...arg!

Nu är jag förkyld och vi som ska fortsätta denna sociala hektvecka med att träffa bästa Angelica imorgon och på lördag åka till Dalarna...krya på mig!

Snörvel!

Clara spanar in katterna Cindy (vit och röd) och Solo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sasquatch mamman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards